Gulzeynep Kizlar doğum yapalı 6.5 ay oldu nerdeyse hala adet görmedim sizce normalmi test yaptım çıkmadı kan testimi vermem gerekiyor yaa hamile kalmak istemiyorum başına gelen varmı
Elmassss Gulzeynep doğumdan sonra 1 sene 1.5 sene adet olmayan insanlar var canım normal kimisi hemen olur kimisi geç ama tabi adet olmuyorum diyip dikkat etmeyenler de hemen hamile kalıyor süt korumuyormus yani dikkat et sen adet olmaman normal yani rahat edeceksen de kan ver
BalBademmmmmm Gulzeynep Korunmuyorsanız hamile olma riskiniz çok yüksek ama biz hamilelik testi olmadığımız için buradan bilemeyiz. Önlem almadıysanız kan vermeniz mantıklı olan
TospikOglusum Gulzeynep çok normal adet olmamam 1yil olmayanlar var.ben oğlum 6ay 26gunlukken adet olmustum mesela
Gulzeynep Mugela07 aynı bende yaa çok korkuyorum ama hayırlısı ilk oğlumda altı ayın sonunda görmüştüm ama bunda hala görmedim
BalBademmmmmm Gulzeynep Çocuğu yaşına girdiği halde adet olmayan tanıdığım var, korunuyorsanız birşey olacağını sanmıyorum. Ben 40ım çıktıktan 1 hafta sonra adet olmuştum
Gulzeynep TospikOglusum bende ilk oğlumda 6 ayın sonunda olmuştum ama bunda hala bişey yok ara sıra karnım ağrıyor
Elmassss Gulzeynep bazen değişiklik gösterir canım stres yapma kendine bi doktora git kontrole daha sonra kan testi ver için rahat etsin valla inan anlıyorum seni hamile kalacağım diye bende hop oturup hop kalkıyorum ömür nasıl geçecek böyle bilmem 🙂
Gulzeynep BalBademmmmmm benimde ilk oğlumda kırkım çıktıktan iki gün sonra olmuştum 6 ay olmadım 6 ayın sonunda olmuştum