Kizlar kızım tam 9. Ayına girdi yurutec kullanıyorduk bu arada asiri hareketli bir bebek. Neyse onun odasindaydik zaten küçük bir oda kızımda önümde yurutecle coraplariyla falan oynuyor neyse bende peride de korkunç hikayeler postunu okuyorum zaten gerilmistim kafamı bir çevirdim kızım yerde emekliyor yurutec yan bile dönmemiş bir heyecanla koştum düştü sandım ama çıt sesi bile çıkmadı yani ve gülüyordu hiç bir düşme belirtisi yok yurutec normal duruyor. Aklım çıktı hala anlamadım yurutec düşmeden yada ses bile olmadan nasıl indi nasıl iki saniyede göremedim off hala korkuyorum ya bisey olsaydi düşüp. Hemen kaldirdim artık asla kullanmicam