Sevgili anneler bebeğim 3 aylık doğduğundan beri uyku sorunu yaşıyoruz bazen düzeliyor sonra yine aynı. Dün gece 3.30 da uyudu ondan önceki gece 2.00 de uyudu. Ne yapıyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi banada yardımcı olun lütfen. İlk bebeğim dün gece en son kendimi uyumuyor diye ağlarken buldum ne gündüz uyuyor kızım ne de gece. Uykuları hep memede yatağına koyduğum an uyanıyor. 😔