Ummahan250820 Gozlerımı altı cok mor ve torbalar var fomdotenle kapatıyorum artık sıkıldım devamlı makyaj yapmaktan gozaltı ısık dolgusu yaptırmak ıstıyorum faydası olurmıkı ne kadar sure gıder bır bılgınız varmı