Gizem_zk Ya bende karnı tok değil sütüm yetersiz diye doktor mama başlatmıştı fakat yine aynı memeden inmiyor ee kahvaltı yapamıyorum doğru dürüst, öğle yemeğini hak getire zaten.. Akşam yemeğinide eşim olmasa hiç yiyemeyeceğim zaten. Ee nasıl süt biriksin bende sadece su içip duruyorum 🤦🏻♀️ Ya bebek görmeye gelenlerde annelerden bişi bekliyorlar ya hiç bişi diyemiyorum Allah affetsin onlarıda ya.