Bebeğim 6.5 aylık emiyor, gün içinde onla uğraşmaktan yemeye vakit bulamıyorum bu halde bile göbeğim gitmiyor bacaklarımda selülitler var doğumdan sonra fazla 2 kilom kaldı hemen verdim ama sanki 10 kilo kalmış gibi sezeryan oldum bilmiyorum sezeryan göbeğimi? Anne olarak bilirsiniz evde egzersiz yapmaya kalktığımda yattığım yerde kalıyorum yorgunluktan gerçekten aşırı yoruluyorum bby zararı olmayan bitkisel çay kilo verdiren bir kür var mı bana tavsiye edebileceğiniz göbeğim gerçekten sinirimi bozuyor