Henna1327 benim de içinden çıkamadığım bi kısır döngüydü bu daha sonra bi emzirme danışmanı veya doktora bu soruyu sormuşlar verdiği cevabı okuduktan sonra onu uyguluyorum bebeğim 2 aylık olmak üzere bu arada. Emzirme sonrası bebeği 10 15 dk dik tutup sonra yatırıyorum illa gazı çıksın diye sırtına vurmuyorum bazen o şekilde uyku arasında çıkarıyor gazını bazen çıkarmıyor ama o şekilde yatırıyorum önceden gaz çıkarmadan yatırdığımda kusma oluyodu vu şekilde yaptığımda olmuyor genelde