Kızlar bebeğimin bi kaç gündür sürekli burnu tıkanıyor. Fizyolojik serum kullanıyorum 1-2 saat rahatlatıyor sonra tekrar nefes alırken zorlanıyor gibi hissediyorum yavrum. Günde 1-6 defa kullanabilirsiniz demişti eczacı ama tereddütte kaldım çok kullanmamın zararı olur mu diye. Siz burun tıkanıklığına nasıl çözüm buldunuz?