Ben birşey sormak istiyorum kızlar, kızım 1.5 aylık bebek arabası ile cıkarmaya çalışıyorum ama bebek arabası durduğu anda uyanıyor çığlığı basıyor yürürken bile durduğum anda uyanıyor asla pusetinde durmuyor bende özeniyorum cafeye gidip bir sıcak kahve içmeyi resmen , durması için ne yapabilirim benim gibi sorun yaşayan oldu mu ? Yardımcı olursanız çok sevinirim