Bir türlü yapamıyorum kokusu zaten beni aşırı rahatsız ediyor sarımsak soğan atıyorum kıvamı jel gibi olmuyor sıvı kötü bişey oluyor kasaptan alıyorum parçalamalarını rıca edıyorum ama yıne de tencereye yarım yamalak oluyor kısacası bir türlü yapamıyorum guvendıgınız hazır aldığınız bşr marka var mı acaba