Kızlar oğlum 18 ayında aşırı meme düşkünü uykularımız filan bölünüyor duurp durup memeye yapışıyor yemek yerken bile istiyor bırakmayı düşünüyorum sabır taşı aldım bebeğimde anlatıyorum 4 gün sonra memeyi bırakacak herseyi anlıyor diye ama kendim çok üzülüyorum çok büyük bi bağ koparıyor gibi hissediyorum sanki kesince benden ayrı kalcak gibi benden kopup gidicek gibi geliyor sizinde başınıza geldimi ben mi bu konuda fazla duygusalım bide emzirmeyi bırakırken tavsiyeniz var mı