Zeytin_cekirdegi Kuzeymiram ben kullanıyorum zaten kendimiz yaptık sadece miktarrını biraz azaltıyorum tuzu da ya çok az ya da hiç eklemiyorum.
GezginPaNDa Kuzeymiram kaç aylık bebek. Ben evdeki salçayı kullandım ama 9 aydan sonra çay kaşığı ucu ile .