DenizAy 1-2 kere uyanıp aranıyor emzik diye bir kere de acıkınca uyanıyor onun dışında uyanmaz. 2 bucuk aydan sonra öyle alıştı ben eğitim falan vermedim şu an hem 4. Ay atağı hem alttan iki dişi patladı ama öyle huysuzluğu olmaz bizimkinin uykuyu seviyor galiba. Ama gündüz uykuları 1 saati geçmez