Deletedmom_3 zorluklar görece.şimdi çocuklar kreşe oyun gruplarına gidiyor zaten dolu arkadas var😄 benım cocugum büyüyünce beni düşünmesin zaten gerek yok,yaşasın hayatını. Kardeşle de büyüyünce ilerde kopmayacagın belli mi. Büyüyünce zaten kendi ailesi eşi cocukları olacak.acısını sevincini paylaşabileceği bir ailesi olacak. Bu şartlarda ikinci cocuk cok zor bence. Sosyal madden manen imkanlar çoook geniş olmalı ki yani sabancının bikaç tık altı gibi😄 düşünülsün değilse insan ziyanlığı olma ihtimali yüksek