Bebeğimi memeye zor alıştırdım oda sadece sağ mememi emiyor. Haliyle orası süt doluyor sadece. Sol taraf sönük çok az süt var 3-4 gündür oraya sürekli pompa yapıyorum mochi felan aldım ama yinede sağın şişkinliğini yakalayamıyorum. Bebeğim şiş olmadan da almıyor ağzına memeyi. Ne yapabilirim soluda şişirmek için sütle doldurmak için?