Dildeniz Ayse_nur25 ben kaşıkla yedirmeye çalıştım ara öğün olsun diye yok yemedi çocuk mamayı bile kavg ederek yiyiyo ya aç olsa da önce bir kavga ağlama zar zor tutuyor