Kumru_ Kızlar görüşme yaptım. Cihaz Alex tüylerim ve tenime uyuyor. Bu ay başlicaz. Koltuk altı, genital, yarım bacak seans başı 300 TL. Sizce fiyat iyi mi? Burda epilasyon yaptırıp memnun kalan var mi