Ruhumsen inanın bilmiyorum ben şimdiye kadar kullanmadım oğlum 3 yaşına girmek üzere, bu ara çok sık hastalandı ve doktor başlamamı söyledi bana , daha onbeş gün anca olmuştur başlayalı, ocean ballı portakallı aldık başladık, iştahını açtı şimdilik çok iştahsızdır oğlum şimdi çok yemese de az az yemeye başladı ve tadı da güzel galiba çünkü hiç zorlamıyorum severek içiyor