mommysharks Kızlar ben bağkurluyum 4b iş göremezdik rapor parası var 2 haftalık olanı hemen aldık kalan büyük kısmı ne zaman aldınız siz doğumdan sonra
tubiiik_ mommysharks 4. Ay raporun bitince benim 4. Ay raporum bitti 1 hafta icinde hemen yatti param
mommysharks mommysharks o paraya çok ihtiyacımız var hemen öğrenmem lazım😅 herkese çok teşekkür ederim şimdiden
mommysharks Themamacita kimi diyor 2 ay sonra yatar. 3 haftalık çalışabilir raporunun parası hemen yatmıştı. bu büyük olan kısım ne zaman yatar onu bilemiyorum
Themamacita mommysharks çalışamaz raporu dolduktan sonra 15 gün içinde 6400 doğum sonrası rapor günüm bittikten sonra 15 gün içinde 6400 aldım 2 parça halinde
Themamacita mommysharks inşallah alırsınız toplu bir ödeme gelmesi iyi oluyor kafanızdaki sorular İçin sgk Alo 170 i arayıp her şeyi sorabilirsiniz tane tane anlatıyorlar
mommysharks biimiyomyardimet raporum 1 mayısta bitti, 2 mayısta beyan verdim hala bekliyorum ,bugün yarın yatması lazım sizlere öyle olmuş
Themamacita mommysharks siz e devletten iş göremezdik yazın ilk çıkan sekmeye tıklayın orada raporunuzun ne durumda olduğunu görebilirsiniz
biimiyomyardimet mommysharks doktorum 37. Haftada çalışamaz raporu vermişti onu muhasebecime ilettim aynı şey mi bilmiyorum
mommysharks Themamacita çok teşekkür ederim eşim arasa da olur mu peki ben bu işleri pek bilmiyorum 😂