Merhaba anneler daha önce de çok sorular sormuştum. Bebeğim 2 ay 7 günlük, uzun süre emme sorunları yaşadık, sütümü sağıp hep biberonla verdim. Sürekli mastit geçirdim onun da etkisiyle sanırım bebeğim memeyi bir emdi bir emmedi hep biberonla beraber ilerledik. Şimdi bir süredir gündüzleri beni emiyor ama akşam yatmadan önce memeye sinirleniyor, ıkınıyormuş gibi ağlamaya başlıyor. O zaman sağılmış süt veriyoruz onu içip uyuyor. Benim sorum buna benzer bir şey yaşayan oldu mu bu akşam biberonunu nasıl kesebiliriz?
Akşama doğru yorgunluktan artık mememde çok süt birikmiş olmuyor galiba bebek buna sinirleniyor ama bunu nasıl çözebilirim onu da bilmiyorum 🥲