Kızlar tam iki yaşında oğlum var. Henüz emmeyi bitiremedik. Emmeyi bitirmek istiyorum oğlum emmeyi seviyor. çalışan anne olduğum için vicdan azabı çekiyorum daha az ilgileniyorum diye. Bi yandan emsin diyorum bi yandan emmeyi bıraksın ki her şeyi yesin diyorum. Önerileriniz neler? Emmeyi nasıl bıraktınız fikir verir misiniz?