Bebegimmile Kizlar emzirirken gittiniz mi ya gitmek istiyorum onerisi olan var mi bir de derindere hastanesinde lazere giden oldu mu Kağıthane de
BalBademmmmmm Bebegimmile Dediğiniz yerde gitmiyorum da emzirirken gidiyorum şuan genital ve kol altına. (kızım 5 aylık) Alexandre gidiyorum, en çok ona gidenler memnundu. Buz lazere 8 seans gittim tek bir azalma görmedim önermiyorum paranıza yazık.
Teemo07 Bebegimmile benim gittiğim yer emziriyorsanız yapmıyoruz demişti. Bize öyle öğrettiler okulda falan dediydi. Bilemiyorum Alexandrite güzel makina bende onu tavsiye ederim. 5 seansta alt bacagım bitti. Genital ve koltuk altı azaldı bitmek üzere. Tek tük çıkar. 3 ayda 6 ayda falan gidiyorum simdi.