Adife geç bile kalmışsınız, ben kızım 2 haftalıkken geziyordum, dışarıda pusetinde gayet güzel uyuyordu. Emziriyorsanız yanınıza emzirme önlüğü alın, süt sağıp koyabilirsiniz biberonla verebilirsiniz dışaırda rahat olur. Yedek kıyafet ve bez alın. Mama içiyorsa termosa su koyun mamasını alın, gidin en azından parkta falan oturun tur atın, bebekte hava almış olur.