Nilmerih Günaydın arkadaşlar memeyi kesmeye karar verdim ama göğsümdeki bu ağrıyı ve tıkanmayı nasıl çözebilirim sağmak mı gerekir ? Cevaplarınızı bekliyorum 🙏❤️
hunilimomm Nilmerih ben kademeli kesmiştim ağrım felan olmadı hatta tikanmasin diye hergun duş alıp gogusumu alttan yukarıya doğru masaj ile rahatlattim canım
NunuDudu Nilmerih kademeli yaparsanız süt çok birikmez. Çok rahatsız olursanız da fazla değil rahatlatacak kadar sağım yapın. Zamanla biter süt.
Nilmerih Rdn bir kaç yerde okuduğumda rahatlatmak amacıyla sağın yazıyor ama süt gelmeye devam edecek anlamadım