İnternetten baktım hesapladım 6 gün sonra atak başlıycak diyor ama sanki biz geçen gün 3-4 gün çok huysuzdu uyumuyordu 45 dk bir kalktı filan hep kucak istedi filan da acaba dedim biz erken girmiş olabilirmiyiz. Böyle internette yazdığı tarihten farklı bir zamanda giren var mı. Bide ben doktora sordum en geç bir hafta sürüyo dedi ama burda yorumlarda hep yok 18 gün kaldı filan diye okudum. Yani 1 ay mı sürüyo bu atak. Doktor bana en fazla 1 hafta sürer 1 ay sürüyorsa başka sıkıntı vardır dedi