Leylasiva 17 günlük bebegim var ne emzik tutuyo ne beşik istiyor sürekli ağlıyor. Sadece kucağımda uyuyo. Yardımcı olur musunuz?
cicek061 Leylasiva her bebek emzik emmiyor malesef kucak istemesi çok normal yeni doğmuş sizi ister memede durmak ister
BelaCivciv Leylasiva 3 ay biz de öyleydik sadece kucağımda uyurdu, derin dalarsa beşikte hemen uyanmazdı. Emzik hala tutmuyor ama beşiğine alışıyorlar büyüdükçe. 17 günlük şimdi kokundan uzakta kalmak istemiyordur henüz alışamadığı için ama geçiyor merak etme🙃
Eymenn52 Leylasiva 3 buçuk aylık oldu bebeğim benimde öyleydi kucağımdan başka yerde uyumuyordu psikolojim bozulmuştu tuvalete bile gidemiyordum şimdi hiç öyle değil beşiğinde yatıyor uyku düzeni oluştu her işimi yapabiliyorum şükürler olsun geçiyor 🌸
Leylasiva Rdn inşallah sürekli ağlıyor gazı var gece hiç uyumuyor en azından beşik sevse bı nebze rahatlarim da
Leylasiva Rdn inşallah 17 gündür çok az uyuyunca böyle oluyo bdie tek bakıyorum ne yaoacagimi sasirdim artik
Rdn Leylasiva eveet çok az uyıyorlar senin mememde uyur daha çok bırakma göğsünden eşinden destek al o anların tadını çıkar ben 4,5 aylığım eski anları şimdiden çok öZledim
Leylasiva Rdn eşim gece baya yardımcı olur sağolsun gündüz çalışıyor. Sürekli göğsümde Zaten bırakmak istemiyor 😊