gnc15 Kızlar Philips aventin emziğini aldım dün ama yrendyokdam bakınca ucunun diğerinden farklı olduğunu gördüm . Bi site ucu iki modelinde aynı olsuuubu söylerken diğeri farklı diyor . Kullanan varsa bi yorum atabilirmi ya 😌🤦🏻♀️ https://resimyukle.io/g/XcngATpMEU
gnc15 Sin21 satıcı farklı dedi anlamadım bende . Uçları aynı değil mi ?? Birde memnun musunuz bebeğiniz seviyor mu
Irmakprensesinannesi gnc15 vqlla kızım pembeleşinceye kullaniyrm 2.5 aylıktan beri gayet aşık kızım emzigine vr tek tuttuğu emzik o diyebilirim
Asyaaaaaa Aventi çoğu bebek çabuk tutar ve ikisinin de ucu aynı düz damaksız bebeğim 11 aylık oldu kullanıyorum çokta memnunuz