Dondurmalikahve Merhaba 👋 Otobüste midesi bulanan kusan çocuklar için ne yapıyorsunuz? Göbeğine bant yapıştırdım yine olmadı kustu. Bildiğiniz başka yöntem ve ilaç var mı? Lütfen 🙏
Sebastiann Dondurmalikahve bileklerine yapıştırmayı denediniz çarpı şeklinde ortası 5 kuruş koyup yara bandıyla yapıştırmayı deneyin bide
Taze1mom Dondurmalikahve benim oğlumu da bebekken araba çok tutardı 5 dklık yola gidemezdik doktoruna karnına bant yapıştır dedi yapıştırdım ve bir süre sonra bu sorun geçti şükür 🙏
Dondurmalikahve Sebastiann bileğindeki çıkarır ama para koyup göbeğine bant deneyim bir de Teşekkür ederim 🌼
Dondurmalikahve Taze1mom Denedim öyle olmadı maalesef acaba daha ufak bebekler de mi etkili oğlum 3 yaşını geçti çünkü.
Esdoel Dondurmalikahve kızım 5 yaşına girecek önümüzde ki ay aynı sorun bizde de var ben elimde poşetle geziyorum arabada takside otobuste
Taze1mom Dondurmalikahve yaş unsuru etkilemiyor diye biliyorum 20 yaşındaki kuzenim de göbeğini bantlayarak kurtuldu 🤷🏻♀️
birmelekannesi2 Dondurmalikahve kızım 2 yaşında bızde de aynı sorun vardı bende gobegıne bant yapıstırdım once etkı etmedi ama bıkac seyden sonra kuması kesildi her seferinde hala bantı da yapıstırıyorum canım sende her seferinde dene istersen bı
Dondurmalikahve birmelekannesi2 İlk defa denedim işe yaramadı canim devam ederim yapmaya. Eczaneden medpamid aldım eczacının dediğine göre verdim yoksa hiç durmayacaktı çok kustu çünkü yavrum içince rahatladi.
1Dost Ne bantı yapıştırıyoruz tam olarak nereye? 11 saatlik yola cıkıcaz ve Kızım fena halde ağlıyor karnım ağrıyor diyor midesi bulanıyor galiba
Mlsldy Dondurmalikahve bant yöntemini bir çok kez denedim kızımda fayda etmemişti. Metpamid şurup veriyorum uzun yola çıkmadan, doktor önerisiyle.