sessizlik12 Kizlar 1aylik bebegimde makatta apse cikti doktor kremle şurup verdi birz akti sonra kendiside icini bosalltti siringayla simdi yine yeniledi gecmesse amaliyat dedi varmi bunun dogal yontemi ameliyat istemiyorz😢
MMommymomm sessizlik12 Ay ben 2 sene önce kendim yaşadım yok öyle bir ağrı nasıl dayanıyo yavrucak 😟 tabi hareketsiz olması bu süreçte büyük şans
AnnaKarenina_ sessizlik12 bizde 24 günlükken oldu 11 gün küvezde antibiyotik tedavisi aldı geçti 5 ay 20 günlükken tekrarladı 10 gündür hastanede yatıyoruz serumla antibiyotik alıyoruz hala kurumadı taş gibi
Goktugunannesi1234 AnnaKarenina_ biz dün iki tane çocuk cerrahina gösterdik birisi devlet birisi özel. Antibiyotikli krem verdiler kendiliğinden patlar dediler. İkincisi olursa ameliyat gerekirmiş .ama şimdilik ağızdan antibiyotige bile gerek yok dediler
AnnaKarenina_ Goktugunannesi1234 valla bende dün dayanamadım damaryolu bulunmuyordu çocuk çok ağlıyordu taburcu istedim iğne şurup devam ediyrouz şuan