Linaya 4 ay 15 gunluk hala gaz sorunumuz var denemedigim yontem kalmadi sab simplex bizde ise yaramadi relactaz damla verdi o biraz sakinlestirdi ama tam anlamiyla bitmedi. Erkek bebek bizimki erkek bebeklerde daha fazla oluyormus bu sorun titresimli besik aldik faydasini gorduk. Biogaia dogdugundan beri kullaniyoruz 6 aylik olana kadar kullanacaksiniz dedi hergun ayni saatte veriyorum bagirsaklari gelissin diye. 3 ayinda sakinledi diye bıraktım cok pisman oldum geri basladim 4.ayinda sakin ha sakin gecti deyip ben gibi birakma basa sariyor hersey 🥺
Buarada alerji testi de yapıldı alerjisi yok sadece kolik gazli ve reflusu var