Bebeğim 4ay 11 günlük gece sürekli ağlayarak uyaniyo çığlık ata ata gogsume alıyorum susuyor. Çok yoruldum gece artık eşimi uyandırdım eşim sakinlestiremiyo illa ben alcam. Emzirmeye calisiyorum doğru düzgün emmiuo sadece göğsümde durmak istiyo. Birde gece dikkat ettim hep sağ kulagiyla oynuyo kulağı mi agriyodur ondan m böyle? Gaz sorunu 3.5aylikken btmisti niye ciglikla uyaniyo anlamıyorum. Yarım saat 45dk da b uyaniyo çok yorulduk. Zaten ciglikla uyanması çok yıpratıcı bide sürekli uyaniyoruz