Merhaba kızlar mali olarak eşim zor dönemden geçiyor ona destek olmak istiyorum ama nasıl olucak bilmiyorum ben sağlık çalışayım doğuma yakında çalıştım doğumdan sonra bebekten dolayı doğal olarak çalışmıyorum . Bebeğim 5 ay 20 günlük bırakıp gideceğim kimsem de yok. Kucukuk bebek hayat çok pahalı yetisemiyor eşim bi çok şeye. 😔 cok cikmazda hissediyorum kendimi ne yapsam diye kendimi yiyip bitiriyorum ama hiç birşey aklıma gelmiyor . Evden ne iş yapılır yapaniniz varmı her turlu fikire açığım😔