prensesannesiiiiiiiii Kozlar bebeğim 4 Aylık aşı oldu dün bişey yoktu bugün sanki hafif ateş var kafası sıcak alnını ölçüyorum 36.8 kulağından ölçüyorum 37.5 hangisi doğru anlamadım
Sahinnnn prensesannesiiiiiiiii bana doktor ateş koltuk altından ölçülür kesin sonuç odur diğerleri ön tanıdır dedi
Irmakprensesinannesi prensesannesiiiiiiiii koltuk altı kulaktan alınan ölçüm doğrudur bizim doktorumuz kulaktan ölçüm yapior bebkler kucuk olduğu için koltuk altı sabit olmadığı için yanıltıcı oluyor
Nilunas prensesannesiiiiiiiii ben 20 tl ye aldığım koltuk altı ateş ölçerle ölçtüm hep. Ama bir doktor en doğrusunun kulaktan ölçenlerin olduğunu söylemişti
eceunverkanra prensesannesiiiiiiiii Doktorlar 6ay oncesi kulaktan olcmenin cok dogru sonuc vermeyecegini soyluyorlar, koltukalti en guvenilir sonucu veriyor diye biliyorum. Kulaktan 6aydan sonra olctugunuzde o da cok dogru bi sonuc veriyor