Merhaba gecen hafta rota asıı ilk dozunu olduk 1 kez ishal gibi kaka yapti gecti ama aşıdan sonra gece aglayarak uyanmalar gunde 1 kez kaka yapan bebegim iki kez yapmaya basladi ama muhtemelen ikincisi ikinmaktan oluyor az miktarda kakasinda renginde vs problem yok ama gaz sancisi artti gunduz kendi cikariyor ama gece kivraniyor resmen bide cok asiri olmasa da kusmasi artti gibi. Muhtemelen hazimsizlik cekiyor doktora telefonda sordum aşıyla ilgili degildir yediklerine dikkat et dedi zaten dikkat ediyordum ama iyice dikkat etmeme ragmen duzelmedi. Sizde asi sonrasi boyle belirtiler oldu mu? Yada bu durumu yasayan anneler bebekte hazimsizlik problemine nasil bir yontem uyguluyor?