ikikizannesi Kizlar ocakta doğum yaptim 4 aydir regl olamadim sizler ne zmn oldunuz dogum sonrasi birde regl olmadan spral takilirmi
123Asli ikikizannesi özel hastaneler regle gerek duymuyor test yapıp takıyorlar devlet hastanesi bir kısmı nerdeyse hepsi adetin üçüncü günü takıyorlar ben 6 sene kullandım gebelik doğum derken tekrardan taktırdım adetin üçüncü günü 2 dakikalık işlem hissetmiyorsunuz bile
Sessiz_oyuncu ikikizannesi 40ım çıktı 1 hafta sonra regl oldm ama normal adet gibi değil leke gibiydi doktora belirttim gel takalm dedi. Hormonlu spiral taktırdım.
ikikizannesi Asyaayaz1 normalde adetin 3. Gunu takiyorlar agri aci vs yasadinizmi birde hangi sprali tercih ettiniz
Asyaayaz1 ikikizannesi ağrı sızı hiç bişey hissetmedim cnm özelde kendi doktorum taktı sanırım özelde regl gerek duyulmuyor normal spiral olması lazım 9 ay oldu taktıralı büyük rahatlık 😂