Merhaba bayramda Eskişehir’e gittik memlekete ablamın oğlu hasta oldu hooopp anında bize de bulaştı kızım 4 aylık tabi onada geçti hepimizde halsizlik burun tikaniklihi yaptı kızımda da kezaa öyle.. tabi biz burnunuzu temizledik falan düzeldi ama kızıma serum fizyolojik yapamıyorum asla burnuna dokunttrmuyor çırpınıyor kafasını geri atınca su genzine gidip daha çok tıkıyor. Doktor fis fis verdi lakin çok bı faydasını göremedim sanki oda daha çok tıkıyor gibi.. emerken işkence çekiyor yavrum vallahi dua ediyorum düzelsin diye 😔 bu konuda başka bir önerisi olan var mı ne yapabilirim. 🤷