Bbilgilii Doğum yapalı 3 ay 10 gün oldu. İlk defa dün çok az kan geldi. Ama devamı gelmedi bugün hala yok. Önceki birkaç gün kasıklarımda ağrı da vardı. Şu an yok. Regl oldum sandım ama yanlış alarm mı yoksa sökülmesi uzun mu sürüyor.
Bfgm Bbilgilii benimde 3. Ay senin gibi oldu lekelenme gibi hatta sonra 4. Ay regl oldum Diğer ay regl olacak misin bakalım ona bak