Kahraman4545 göz kararı hepsi kafadan malzemelerle yapıyorum 😊
Yulaf unu
Tam buğday unu
Pirinç unu
Yumurta
Muz
Tereyağı
Zeytinyağı
Kuru üzüm ve kayısı az suda haşlayıp ezip onuda atıyorum tat vermesi için
Ruseym
Keçiboynuzu tozu 1 tk
Az yoğurt
Çok güzel oluyor piştikten sonra yarısını robotta çekiyorum dolapta kalıyor öyle kullanıyorum diğer yarısını buzluğa atıyorum bitince çıkarıp onu da çekip kullanıyorum