EfehanMom allah kolaylık versin arkadaşım, benimki 5 aylıkken başladım ben işe, zaten sütüm azdı. Evle iş arası 1 saat. Süt izinlerimi toplu olarak 1 gün kullanıyorum ama işte çok sağım da yapamadım, sütüm bitti sayılır. Eğer evin işe yakınsa öğle araları eve gidip emzir derim, değilse sağma makinesi ile mutlaka 3 saatte bir sağmaya bak, olumlu düşün, geceleri bebişin emdikçe sütün azalmaz 🙏🙏