Kizlar oglum temmuzda 3 yaşına gircek ve halen bezi bırakmış degiliz. Çişini öğrettim sayılır ama kaka konusunda hala inatciyiz ne lazımlığına yapiyor nede tuvalete beze yada altina yapıyor tam 3 yaşına girmeden öğretmek istiyorum nasil bir yol izleyebilirim öğrenmesi icin fikirlerinizi nasil biraktirdiginizi bezi yazarsanız sevinirimm😊🌹