4 ay 21 günlük bebeğim geçen gece 8de beslenip 10da uyudu gece 4e kadar.. dün gecede 12de besledim gece uykusunu bölmesn diye yine 4te uyandı hemde ağlayarak uyanıyor 😓 eskiden 6 7 gibi uyanirdi 2 haftadır böyle hangi saat uyursa uyusun 4te ağlayarak uyanıyor mama içip geri hemen uyuyor gözler kapalı zaten.. atak mi normal mi geçer mi geçmez mi 🤭