Kızım 7 aylık gündüz uyuması gereken süreyi geçirmemeye çalışıyorum ona rağmen eğer gece uykusuna 19.00-20.00 gibi erken yatmışsa gecenin bir yerinde mutlaka zımba gibi uyanıyor .gündüz olduğu gibi 2 saate anca uykusu gelip uyuyor.. 21.00-22.00 gibi geç bi aralıkta gece uykusuna yatmışsa bu sefer de gece uyanmasa bile sabah 5.00 gibi uykusunu almış bi şekilde kalkıyor, sallasam bile uyumuyor.. Yani her koşulda gece uykusu 6-7 saati geçmiyor..Haa bunların haricinde bir de emmek için minimum 2 defa kalkması var ..Yani biz yetişkinlere bile bu kadar uyumak yetmiyorken bu bebelere ne oluyor anlamıyorum tertemiz delirmeden şu evreleri atlatsaydık diyorum 😅