sevgii_123 Merhaba benim kızımda da 10 gün önce oldu atesi 39.8e çıktı gece ve aşırı iştahsızdı ne versek yemiyordu anca biraz yoğurt ve meyve püresi yedirebiliyordum. Doktora görürdük el ayak ağız hastalığı teşhisi koydu. Boğazında yaralar cıkmış hep o yüzden yiyemiyormuş yavrum yemek😔 2 3 gün inatçı ateş yapar dedi doktor. Şu çiçeği gibi döküntüler oldu hep bacaklarında ellerinde ağzında,şuan söndü hepsi iyileşti.sizinki böyle birşey olmayabilir tabiiki ama anlattıklarınız yaşadıklarımıza benzediği için söylemek istedim. Doktor yemek saatlerinden kısa bir süre önce calpol verin boğazı acıyor ya da ağrıyorsa ilaç ona iyi gelir en azından yemeğini rahat yer demişti. Aklınızda bulunsun. Ah çocuklar hiç hasta olmasa keşke🙏