Nursena0606 Woman35 5 aylık anne 6 aylık baba dedi. Şuan 7 buçuk aylık sinirlenince annnneee diye n harfini uzatıyor.
Vuslat23 Woman35 kızım 6 ayında baba ve dede dedı 11 de anne, oğlum da 6 buçuk ta baba dede, 11 de anne şuan 13 aylık net çagırıyor yanı anneee😂😂 kızınxada anneeee baskın baskın😂
Ozgemre Vuslat23 Ayy çok heyecanlı maşallah 🌺 öğretirken o ayda sürekli anne diye tekrarladınız mı yoksa bebeğinizi severken mi öğrendi acaba
Vuslat23 Ozgemre arada hatırlatmak gerek , ılk zamanlar . Şimdı uyanınca aglıto anlattım annee dıye çagır dıye yıne aglıyordy gecen uyanmıs annnneee😂😂 yanı buyuk adam gıbı hep konus anlat sabırla herseyı
Woman35 1Att-Anne maşallah ilk anne dediğinde anlaşılır ve çok net şekilde sadece anne mi dedi ? Yoksa anne anne gibi mi 🙇♀️😊
Deletedmom_54 mommysharks kız doğduğundan beri ağlaması anne gibi babam hep kızım bu anne diye ağlıyor diyo ama o gün çok net anne dedi inanamadım
mommysharks Deletedmom_54 bazen anni diyor bakalım yüzüme gülüyor ya o da yeter şimdilik baba da dedi ama 1 kere anneyi daha çok söyledi 😂😂
Slm1122 Woman35 bilinçli demiyor ama bi kaç gündür baba de de diyor mama yı bence bilinçli diyor ama maşALLAH 9ay 18 günlük😂
Deletedmom_22 Woman35 babayı 6 aylıkken söylemişti anneyi geç söyledi. Sanırım 1 yaşından sonraydı ilk anne dediği