Merveee-123 cnım benimki başında be öyle yaibaştabir günde bir yapardı. Sonraiki günde bir oldu üçgğnde bir oldu lavmn yaptırdım doktor kendisinin ypmasını bekle dedi. 4 güne çıktıgı da oldu. Ama bebeğim rahatsız değildi ıkınm zorlanma yapamaama yoktu. Sadece kaaka yapmıyordu. Daha yeni yeni iki gğnde bir yapıyor kafanıza takmadan bekleyin ben öyle yaptım lavma bagırsa tembelliği yapıyor çünkğ