Benim kızım da da oldu sarılık ilk 12.3 çıkmıştı değeri de 20 olmadan yatırmam dedi şuan 1ay bitti ve hala gözlerinin içi sarı bazı bebeklerde 3 4 ay sürebilirmiş şuan sadece gözlerinin içinde var tekrar Dr götürdüğümde çok düşük olduğunu söylemişti sık sık emzirin zamanla siz nasıl alıştırırsanız o şekilde gider zaten ben 1 saatte bir uyandırıyordum şimdi kendi uyanıp istiyor geçmiş olsun 🤗