Pnarbaba benim oglum da 8 aylık ayni durum bizde de var artik ben kaşıkla verdigimde cok yemek istemiyor ama sunu fark ettim önüne minik tadimlik koyunca onu eline alip agzina goturuyor kendi yemek istiyor bence siz de öyle yapmayi deneyin onune koyun kendi yemeye calissin onune koydugumu ben yedirince kabul etmiyor mesela ama kendi eliyle yediginde istiyor sonra biraz daha alisinca kasikla yedirecegim olan yemegi de yaninda yediriyorum onunla ilgilenirken kadiga da agzini aciyor bazen bi denemekte fayda var 😅