Arkadaşlar merhaba konu benimle ilgili ben iki gün önce kulağıma tokat yedim şaka yollu ama fena şaka oldu kulağıma tokat yediğim de 5,6 sanıye bir çınlama oldu ardından kulağım tıkandı böyle kulağımda bir dolgunluk oluştu duyuyorum ama sanki böyle suyun içinden insanları duyuyor musum gibi bugün de doktora gittim darbeye bağlı kulağında kan var dedi zarin yırtılmamis dedi işitme testi yaptı testte geçtim tomografi çekildim temiz çıktı ama bana ilaç veya başka bir müdahale yapmadılar 3 haftaya geçer geçmezse tekrar kontrole gelirsin dedi. Korktuğum su bu kulak içinde olan kan nasıl geçer hiç başına gelen veya yakınında olan var mı çok korkuyorum