Buketaymina Merhaba ilk bebeğim tüp bebek ile oldu şuan 3 aylık ve benim hamilelik belirtilerim ortaya çıkmaya başladı test yaptım göremedim sonra bir baktım ikinci çiZgi belli belirsiz bir teste yorum yapar mısınız https://share.icloud.com/photos/073U7jnNfJ6OAf0FsEuL6iELw
Caglarass Buketaymina Fotoğraftan bile belli aslında. Ama ne zaman çıktığı önemli tabi, varsa eğer çok yeni 🤗
Buketaymina Caglarass kanda 0.10 çıktı adete 6 gün var beklim en iyisi mantıksız yani bu testler bekleyince yanlış çıkıyor diyorlar ama çok inanmıyorum ya test neyse o çıkıyor sonra pozitife dönen görmedim hiç olursa tek çizginin rengi çıkıyor buda öyle değil demi
Fdmn_glr 0.5 üzeri gebeliktir zaten ve testte de hayalet çizgi var yani belli belirsiz bir kaç gün sonra tekrar deneyin o çizgi de belirecektir.