haticealtuntas Merhaba bebeğim 20 günlük gaz sorunu yaşıyoruz doktorumuz günde 3 defa 15 damla Sab Simplex verdi. Kullanan var mı her gün düzenli mi yoksa gaz olduğunda mı kullanmak gerekir?
Saudade haticealtuntas her gun aynı saatte duzenli kullanın 1 haftaya etki gösterir göstermedi diye bırakmayın hemen
Rumeysayenerkurt haticealtuntas ben günde 4 kere 10 damla kullanıyorum aşırı gazlı bir bebek. Hem yediklerinize dikkat etmeniz gerekli hemde bebeğinizi emzirirken veya biberon ile beslerken gaz yutmamasına dikkat edin. Ben yüz üstü yatırıyorum ve büyük adam gibi geğiriyor 😁 3 ay 10 günlük